POŠTNI STROŠKI IN DOSTAVA

 

Način in strošek dostave


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave se obračunavajo avtomatsko ob dodajanju artiklov v košarico.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

 

 

Naročeni artikli pri sivalna-tehnika.si gredo na pot v najkrajšem času. Če so na zalogi, običajno še isti dan v kolikor je bilo spletno naročilo oddano in potrjeno do 14.00 ure.



Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.

To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.

Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf

- kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,25 EUR.

- kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,28% od vrednosti paketa

- kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,90 EUR + 0,30% od vrednosti paketa

 

 

 

Sledljivost paketa oziroma kje se nahaja paket

 

Vsak paket paketne distribucije s Pošto Slovnije je opremljen s posebno paketno nalepko, ki vsebuje številko paketa. S to številko lahko vaš paket udobno sledite kar preko spleta.

 

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi.